måndag 7 november 2011

Vackra nyheter......

Nu kommer det nya vackra saker nästan varje dag. Jag blir så sugen på att göra om hemma. Man behöver få in lite nytt och frächt, nu när det är mörkt och trist ute. Inte minst ute, där värmer det med lyktor och levande ljus. Egentligen skulle man vilja sätta upp ljus i träd och buskar redan nu, men det är väl bäst att vänta i varje fall ett par veckor till sen tycker jag det är helt ok, då är det bara en vecka kvar till advent.
Då är det om jag inte missminner mig skyltlördag i Båstad. Jag kommer nog att finnas där med lite kransar och arrangemang, har inte riktigt bestämt än men återkommer när vi närmar oss.
Att planera sina inköp inför jul och advent är det däremot hög tid för. Tiden rusar fram det har jag sagt många gånger. Jag ska visa lite nya saker vi fått denna veckan. Hänghjärtan i silverlook helt underbara.
Skit också kunde inte hämta bilderna men ska be om hjälp imorgon så det kommer bilder under dagen.
Lite nya tomtar blir det också, det är vi glada för då nästan alla i katalogen sålt slut.
Tackar Diana och hennes trevliga vänner för god mat och underbar stämning.
Nu sätter jag punkt för idag och ska försöka få några timmars sömn. Ha det där ute i natten så ses vi snatr igen tjingeling.....

Rudolf ljusstake 189:-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar