måndag 21 november 2011

Nedräkningen inför 1:a Advent......

 Solen börjar bryta igenom molnen och det ser ut att bli en fin dag. Gårdagen innehöll glöggprovning och LivingandRoom visning. De sista adventsljusstakarna och lite av julklapparna blev beställda.
Idag ska jag förbereda för morgondagens kranskurs elva damer som ska göra sin egen dörrkrans och ljusdekoration, hoppas att de blir nöjda med sina alster.
Idag har jag bokat plats på torget inför årets julmarknad, undrar om jag fattar hur mycket det är som måste produceras tills dess.  Jag har börjat lite  så det fixar sig nog med det. Vill du ha en så här fin stol går det bra att beställa bara du själv fixar stol så gör jag resten. Kransar hjärtan och fina ljuslyktor kommer också att finnas. Lörd 14-17 i Båstad. Vi ses där

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar