onsdag 30 november 2011

Att göra det man tycker är roligt....

Jag har alltid sagt att jag ska genomföra mina drömmar. En dröm eller önskan har varit att stå på torget och sälja blommor. Premiär blev på Julskyltningen i Båstad. Det var jättepositivt många som kom förbi och tyckte om mina fina saker. lite försäljning blev det också.

Nu har jag i några dagar funderat på vart jag ska stå. Sparatorget där det finns en etablerad säljare sedan många år, Maria-torget där det är helt tomt, eller i Hemmeslöv vid Matöppet eller som vi ofta kallar det "Gemyten". Jag väljer Hemmeslöv. Vi kommer att finnas där torsdag- Lördag fram till Nyår. Här kommer att finnas handgjorda kransar, grane. mossa. färdiga arrangemang, julgrupper, snittblommor och fördiga vackra buketter.
Du kan också beställa blommor och arrangemang.
Lämna in pinnstolen så klär vi om den till dig.
Nu hoppas jag att många tittar förbi. Vår filosofi är bra priser och br kvalitet och lite mer personliga arrangemang,10-18 finns jag på plats fr.o.m. imorgon. Var rädda om er vi ses i Hemmeslöv

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar