tisdag 25 oktober 2011

Vintage Chic...ellerChaby Chic romantik..

Idag startade jag med en härlig promenad med Sally min fina hund, härligt och energigivande sätt att starta dagen på. Man kan bara dra på sig träningsstället, mössa och gympadojor, man möter ingen 06.30 på morgonen. 
Idag ska jag till Heidi och få fina naglar. Får vara fin till mina Living and Room visningar. Efter det ska jag till Elias som ska vara Vampyr på halloweenfesten i skolan ikväll.
Får bli en liten tur till Väla också, se om jag kan hitta nya gardiner till vardagsrummet, börjar bli trött på det turkosa och känner att nu är det dags för ljust och vitt så att det passar till mina nya saker. Skulle vilja byta tapet men får kanske ta det lite i taget så att chocken inte blir för stor här hemma.
Jag har lagt lite bilder idag också.Unna dig något nytt eller ge bort något fint i julklapp.
Bjud hem dina vänner och låt mig komma och visa sakerna. Som tack för hjälpen får du möjlighet att handla upp till fyra produkter för halva priset. Ring så berättar jag hur det fungerar.

Vi kallar detta för Chaby Chic, Vintage eller Everyday use. Vitt romantiskt och gärna lite slitet i kanterna. Visst är det vackert och ger en hemtrevlig inbjudande känsla.
Allt finns att beskåda på livingandroom bara klicka på länken. Ha nu en underbar dag. Var rädda om er där ute/ Rose-Marie

Överst ser du Lovely Lanterna i bambu h20cm/249:- h15cm/169:-.
Everyday Muggar set om 4st/ två muggar o  två assietter 299:-
Hjärtan i trä för vägg /2st 299:-
Everyday burkar i plåt från 129:-
Greetings stjärna för julkort 219:-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar