fredag 28 oktober 2011

Idag är en ny dag.....

Hann aldrig titta in igår. Förstår inte vart dagarna tar vägen. Det är Fredag igen, tycker att det ibland känns som om det bara är månd och fredag. Vi rusar iväg och glömmer nog bort oss själva många gånger. 
Känner väl ändå att det varit en ganska bra början på veckan. Lite upprensning i hyllor ock skåp inför Lördagens Backluckeloppis, försöker med mottot en in -två ut. Fungerar inte fullt ut men tanken är bra. 
Fått fixat mina naglar hos Heidi, känns alltid bra att bli fin. Elias blev förvandlad till Vampyr i onsdags, inför Hallowenfesten i skolan och en liten tur till Väla har vi också hunnit med. Får vara ganska nöjd.




Igår kväll Var jag i Bunkeflostrand och visade  saker från livingandroom. Det var ett glatt gäng tjejer som var helt lyriska över allt fint , här shoppades både till sig själv och några passade på att köpa lite julklappar.  Tänk vad skönt att ha det gjort. Slippa trängas i butiker i sista minuten.
Mia som hade visningen igår valde att köpa två fina saker till halva priset. Den fina förmånen har man som värdinna. Upp till fyra saker för halva priset.
Vill man ha saker till Advent eller Jul är det hög tid att höra av sig till mig. har man inte möjlighet att ha visning hemma går det bra att ha det hos mig, bara att höra av sig. Du kan även lägga beställning på mejl sinnesfrojd_03@hotmail.com  Märk den med beställn. Skriv in tel så hör jag av mig.
Våra underbara Tomtar Oskar och Göte och allt vad de heter finns tyvärr bara i begränsad upplaga så här gäller det att inte vänta för då är det stor risk att de är slutsålda.
Idag ska jag göra en sista koll i skåpen och se vad mer som kan gå till loppisen. Ha en bra dag där ute ..var rädda om er
PShoppas vi ses på Loppisen-Hemmeslövs Herrgård DS.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar