måndag 24 oktober 2011

Mörkt o kallt...










Man känner hu den mörka tiden kryper allt närmre. Klockan är halv åtta på morgonen och det är fortfarande mörkt ute. Tycker inte att det var så längesedan man kunde sitta ute och inta frukost på altanen. Vart blir tiden av? 
Idag ska jag göra fint ute. Lite fina lyktor och fina arrangemang . Att ha levande ljus tycker jag känns varmt och välkomnande.
Visst är den underbar "Cottage fågelhus" den kan du använda som fågelmatare eller att ha som ljuslykta denna hittar du på livingandroom 349:- så även "Basket " hängande lanterna i metall 299:-och"Garden lanterna" 219:-.
Sist men inte minst Lyktor i järn m. glas 259:- denna finns inte i katalogen utan är en lykta ur min egen kollektion "TingVackraTing"väggfäste finns att köpa till kostar79:-.

Detta är bara en liten del av det jag säljer. Kom gärna förbi och titta på alla fina saker.Allt på bilderna finns till försäljning hos mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar