onsdag 14 december 2011

Lägg till bildtext
Nu närmar si Julen med stora kliv. Idag har jag laddat upp med Julgrupper.Dessa ska säljas i helgen, hoppas jag. Imorgon ska jag beställa blommor till nästa vecka. Detta är förknippat med en del ångest. Hur mycket vågar jag köpa in? det är skitsvårt. Får hoppas att alla inte försvinner till stormarknaden utan månar om oss små handlare som står ute i kylan och försöker tjäna till vårt levebröd.Imorgon hoppas jag att det är uppehåll och vindstilla. Förra veckan var ju ingen höjdare att ha marknadsstånd, ett under att jag inte blåste bort. Fast strunt i det, det viktigaste är att det är roligt. man träffar många trevliga människor och jag älskar att prata med folk.
Vill man ha blommor till Jul och Nyår är det brA ATT BESTÄLLA I FÖRVÄG,  kom förbi och titta på allt fint. vi ses i Hemmeslöv

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar